Promenera mera


Dagens första promenad är avklarad, det blev 50 minuter ( 6500 steg) med Vilde och kusin Kristin. Lämnade barnvagnen hemma och fick ta ut både steg och armsvänget ordentligt, underbart. Dock tyckte jag det luktade snö, nej tack säger jag bara. Nu är både jag och Mait nybadade. Tänkte ta Mait ikväll men hon fick gröt efter sin frukostflaska och hela hon luktade banangröt så det var lika bra att blöta ner henne en sväng också. Idag ska jag plugga, det är min intention, så¨fort jag har bestämmt mig vilken outfit jag ska välja så drar vi till skolan och sätter oss.

Trevlig torsdag!

Och ja, utmaningen går BRA. Har inte fuskat en enda dag. Igår gjorde jag dock övningarna efter kvällspromenaden, men gjorda blev de =)

Kommentarer
Postat av: emma

hur gamal var Mait när ni pr5ovade hoppgunga första gången?

kram

2010-04-22 @ 09:13:19
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Catarina

Duktigt!

Tror jag måste ut och gå idag jag med.

2010-04-22 @ 10:20:58
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0