Seg i starten


Som ni säkert ser så postades God morgon inlägget strax inann klockan ett, det tog oss många timmar innan vi var på benen idag. Jag klev upp 06.22 med en pigg Mait, hade hoppats på lite "sovmorgon" då hon var vaken mellan 22 och 01 igår kväll, men inte. Försökte lura henne genom att hon fick ligga  i babygymmet, lyssna på barnvisor och ramsor och jag bäddade åt mig själv på golvet bredvid. Tänkte jag skulle få sova lite till för fyra timmars sömn är på tok för lite, jag fick kanske en halvtimme och då sov hon  med. Fullt ös medvetslös vid halv sju på morgonen är inte min starka sida. Nu är vi i alla fall igång och Magnus drar på jobbet om en timme. Idag har jag laddat upp med chips, film och läsk så nu blir det mys för hela slanten för min och Maitans del.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jimmie gick på jobbet första gången på LÄNGE idag.. det kändes bara så HEMSKT och jag ville nästan gråta när han for.. haha.. smått fånig, men det gick bra ändå att vara hemma idag :-) Har också haft soffmys fast bara med lillemannen!

2010-04-17 @ 18:03:46
URL: http://blogg.vk.se/e-lack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0