Skinnjacka


Jag har äntligen hittat en skinnjacka jag tycker om! Av alla ställen så fanns den på ELLOS, jag brukar inte handla mycket där men de har endel märkeskläder och när jag letade efter de vita skinn conversen så snubblade jag över den här jackan, love it!



Hur snygg som helst på, den är midjelång i mer bikermodell än de jag hittat tidigare. Äkta skinn så den är mjuk och härlig. Lät dem även skicka hem en brun fake skinnjacka när jag ändå var igång, kommer behålla den med för med alla rabatter dragna så får jag båda för 600 kronor. Som hittat! Ellos är bra på det sättet, det räcker med att beställa typ ett par strumpo om året så får man som kund hur mycket rabatter och erbjudanden som helst. Den svarta jackan skulle egentligen gått på 1095 :-, ganska mycket billigare så här =)




Nu ska jag fortsätta med min städning. Mait har somnat efter att ha följt Magnus diskbestyr från hoppgungan och jag ska damma och torka golven. Måste få det fräscht inför morgondagens inflyttnings grillning. Bara ett år försenat =)

Kommentarer
Postat av: Kim

Vi har inte heller haft inflyttnings kalas ;)

2010-04-29 @ 12:07:03
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0