Tanken var..

.. att jag skulle skriva ett god natt inlägg, men dottern vill något annat. Efter att ha ätit och bajsat och bajsat ännu lite mer har jag nu en väldigt pigg dotter. Det finns inte en tillstymmelse till trötthet hos henne så jag tror jag får sätta på en film jag sett tusen gånger och hålla mig vaken. Mitt hopp ligger hos Magnus, dottern skickade precis ett videoMMS där hon förklarade hur mycket hennes mamma behöver godis för att hålla samma tempo som henne ;-)

Oooh ljuva småbarns år =)

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du fick lite sömn till sist



ja, babysim är verkligen att rekommendera. wilda älskar´t

2010-04-17 @ 09:21:06
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0