Ute


Vi spenderar några timmar ute i vårsolen med att få ordning på vår uteplats. Kvartersvärden var här för någon dag sedan, blev lite besviken för jag såg framemot att få se kattägarna gå runt och plocka bajs, men nu blev det inte så. Vi har i alla fall gjort i ordning uteplatsen och njuter nu av en kopp kaffe i solen, lovely!

Blev väldigt glad när jag vecklade ut presenningen där utemöbler, grill och alla mina blomkrukor vinterförvarats, allt var helt! CHansade ganska rejält när jag lät krukorna stå ute över vintern men vi hade inte plats inne eller i förrådet.


En som NJUTER för fulla muggar är Vilde. Han ligger så fint på gräsmattan utanför vår uteplats och njuter av solen. Det går förbi lite folk och hundar och då följer han dem intresserat. Han har de sista tre dagarna fått följa med på långpromnader utan att visa minsta lilla smärta i tassen så nu har jag friskförklarat honom, hundlek får dock vänta en vecka till.


Vilde


Kommentarer
Postat av: Stina

Tack tack! Det är oplanerat, men så välkommet! Blev bara så chockad när testet var positivt...



Kan man lita på p-piller i framtiden, hehe?



KRAM

2010-04-18 @ 14:42:37
URL: http://fladdor.blogspot.com
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Gud så härligt med en egen uteplats!!

2010-04-18 @ 15:18:37
URL: http://busungarna.wordpress.com
Postat av: Malla

Hej! Nu startar utmaningen, jag har skrivit ett inlägg där jag länkat till alla som är med - jag önskar dig och alla andra lycka till, så uppdaterar jag nästa söndag hur det går för alla!

Skrik högt och ljudligt om du behöver extra pepp.



(yes, denna kommentar ser likadan ut hos alla som medverkar annars tar det ett halvår för mig att skicka till alla ;))



/Malla

2010-04-18 @ 15:47:59
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Ros-Marie

Skicka ett mail om din blogg för nära och kära!

Tappat adressen.

Kram

2010-04-18 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0