Utmanad av Sara


Sara har hittat en utmaning  hos Spiderchick som hon nu utmanar sina läsare att göra, I´m in!

Blogg jag läser först; Bloggfrossa och mannen som blev trött

Blogg jag hört talas om, men aldrig läst; Blondinbella, Kissie, Kendra osv. Orka bry sig om bloggar som de här, vad jag har förstått så går det ut på att visa brösten och kasta skit på andra bloggerskor. Väx upp!

Kändisblogg jag följer; ingen. Är faktiskt inte alls intresserad om vad kändisar håller på med det som kan vara värt att veta står ju liks i tidningen ;-)

Mest kända bloggare jag set IRL;
Foki, har haft henne som elev.

Första bloggen jag började följa;
var Carolines när jag blev gravid så hittade vi på varandra och den var nog den första jag började kolla in på dagligen. Snabbt följd av Jennie =)

Bloggare jag beundrar och varför;
vet inte om jag beundrar någon egentligen men jag hyser stor respekt för Lady Damhers visdomsord, fast inte jämt =) Sen är bloggfrossa en favorit, vass penna som kommenterar det senaste som händer, underbart att läsa för han har så rätt.

Fördelar jag fått av bloggen:
Alla bra tips och trix kring att vara gravid och ha barn. Tusen tack alla! Även känslan av att inte vara ensam i att tycka vissa saker är jobbiga och att inte vara det enda blåbäret när man får sitt första barn.

Då hatar jag att blogga;
När jag inte alls har lust, eller när jag har något jag vill skriva men vet med mig kommer skapa rabalder. Jag kan faktiskt hålla käft ;-)

Då älskar jag att blogga; När jag känner att det jag skriver faktiskt kan göra skillnad och att om bara en enda person känner igen sig och slipper känna sig som en alien så har jag gjort nått bra! Och när läsare kommenterar och visar att de bryr sig :-)

Personer som ofta kommenterar hos mig och förtjänar lite uppmärksamhet;
Min mamma, som tyvärr inte har någon blogg men som följer oss från Åland via bloggen =)

Varsågoda att anta utmaningen!

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Tack för orden!

Jag har ibland funderat på att skapa en egen blogg men tror inte att det kommer att ske. Det tar för mycket tid i anspråk.

KRAM TILL ER ALLA

2010-04-20 @ 18:49:01
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg!

sv: Lycka till i tävlingen och glöm int att hålla ukik! Ha en bra kväll! kram :)

2010-04-20 @ 19:22:42
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv: Jo, att han ska rulla över till magen. =) Det är först den senaste veckans som han verkligen har visat intresse för att försöka..



Jag kan tänka mig att Mait klarar det galant, hon var väl ganska tidig med det?



Det är intressant att se hur olika barn i samma ålder är, hur olika dom utvecklas. =)



Kram

2010-04-20 @ 20:06:43
URL: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Postat av: karolin

Åh var min blogg den första! Vad roligt :D



Kul med grötpremiär! Vi måste köra med mjölkfri gröt och den endaa som finns (som vi har hittat) är en som heter sinlac från nestlé. INTE den jag hade valt i första taget för den ser ut att vara snäppet värre än euroshopper. Ganska sunkig med andra ord, men det är ju bara förpackningen. Sinlac heter den iallafall och förhoppningsvis får vi byta ut den mot nån roligare med olika smaker på om någon månad :) vilken ska ni köra på?



Kram

2010-04-20 @ 20:25:01
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: natasha

tack hihi :) dem växer som ogräs! sicket härligt leende maitan har! på lindex har jag hittat den! puss

2010-04-20 @ 20:50:11
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: sara

Gott snack

2010-04-20 @ 21:32:18
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: mikebike

Heja! Nu blev jag mallig. Fan vad roligt att vara en favorit sådär. Tack.

2010-05-19 @ 14:50:40
URL: http://bloggfrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0