Borde


¨Jag borde verkligen städa inför morgondagens invasion av mammor med bebisar, speciellt nu när lillan sover så snällt i egna sängen, men jag fastnade som vanligt framför datorn. Kollar på lite bilder från semestern.. Det var verkligen en härlig sommar!






Vecka 20 och vi tyckte jag var gigantisk ;-)

Längtar tills i sommar då vi får introducera Mait till alla våra favorit ställen och sysselsättningar. Tänk, det kommer bli en helt ny värld att uppleva =)
Angående besöket på barnmottagningen så har de inte ringt tillbaka så jag antar att vi inte behöver åka dit överhuvudtaget =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt liten mage!:) det var ett tag sen man hade en sån! Hur vackert som helst!

2010-02-23 @ 21:50:23
URL: http://nikkicassandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0