Ekolådan



Tänkte bara kolla med er läsare om det är någon som har några erfarenheter av Ekolådan?
Jag gillar ideén med att få grönsaker, dessutom ekologiska, hemkörda till mig varje vecka, eller varannan eller hur ofta jag tycker vi behöver det. Det finns olika storlekar med olika innehåll. Beroende på vilken låda man väljer så kan det vara både grönsaker och frukt. I lådorna är det frukt och grönt efter säsong och innehållet varierar från vecka till vecka. Låter väldigt trevligt tycker jag. =) Dessutom så kan man på deras hemsida se innehållet i lådorna för två veckor framöver vilket möjliggör planering av veckomatsedel även om man inte "handlar" grönsakerna i en vanlig affär med resten av matvarorna. Jag diggar den här verksamheten starkt men skulle gärna vilja veta vad en användare tycker, så om det är någon som läser detta som är kund hos ekolådan, berätta vad du tycker. =)

Det här är introduktions texten från hemsidan:

Det ska vara enkelt att handla ekologiskt. Som prenumerant på Ekolådan får du en låda med ekologiska frukter och grönsaker levererad ända till dörren. Dessutom får du recept som ger dig inspiration att laga av allt det goda. Om du vill kan du också komplettera din låda med varor ur vårt stora tilläggssortiment; bröd, ägg, juicer, müsli och mycket annat.

Kommentarer
Postat av: unique

jag håller med dig om kläderna. Fast vissa märken är så klart mindre o de är undanstoppade. Har också gått upp till stl 2 i blöjor. De växer så det knakar.

Måste säga att jag tycker du är otrolig som pluggar o står i när du har den lilla. Hur orkar du det?

2010-02-03 @ 21:39:34
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: unique

jag HAR jätte mycket mjölk. 2,5 dl bara rinner av mig varje dag som jag fryst ner. nu har jag tillräckligt till mig själv. dags att göra en god gärning =)

alla som kan borde göra det

2010-02-04 @ 05:42:51
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Karolin

Åhh nu går det att kommentera igen! Vet inte om det det var min dator som muppade sig eller nåt men jag har inte kunnat kommentera dina senaste inlägg!



Iallafall, jag gillar att dina byxor sprack haha! Eller nej det gjorde jag ju fresten inte, men jag gillar att du skrev det och sättet du skrev det på! Exakt min humor och jag fick väl en och annan flashback där! (och det var väl egentligen därför jag tyckte det var kul haha)



Ekolådan har jag ingen egen erfarenhet av men vad jag har läst hos andra så rekomenderas den. Den verkar ju onekligen smidig och vill man vara ekologisk så är det ju det ju ett skitbra alternativ :)



Kram

2010-02-04 @ 07:42:45
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Madeleine

vilken underbart fin liten sötnöt ni har fått ;-)

2010-02-08 @ 21:46:10
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0