Gnällig madame



Vi brukar ha världen goaste unge
, pigg och glad hela dagarna. En väldigt förnöjd madame. Inte ikväll, vette sjutton vad som är fel, men något är det. Hon har ätit slaffsigtmer eller mindre tuggat på mina bröst istället för att suga. Tackar gudarna för att hon inte har tänder än.. När det inte blir som hon vill har hon tok skrikit rakt ut, aldrig hört något liknande. Vi provade ge ersättning för att se om hon var hungrig eller bara tjaffsade, det gick inte ner en endaste milliliter så hungrig är hon inte. Gav henne nappen, den tog hon och är nöjd i korta perioder, skriker med nappen i munnen till och med. Enda gången hon är riktigt nöjd är när hon är nära nära. Jätte mysigt såklart, men vi är inte van vid att hon är så här behovskrävande. Fast vilka är vi att klaga, vi har en väldigt lättsam dotter alla andra dagar och att hon har ett ömhetsbehov ska vi verkligen inte klaga på! Tänk om några år då är vi pest och kolera...

Nä nu ska jag se om jag kan titta mig mätt på världens underbaraste sambo och vår älskade dotter, vet ju redan att det inte går, men jag tänker fortsätta i alla fall
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0