God kväll



Borde väl skriva god natt men jag vet så väl med mig att jag inte kommer lägga mig förräns hockeyfinalen är avklarad. Inte för att jag gillar hockey särskilt mycket, men vafan det är ju USA - Kanada i Kanada om OS-guld, kan jag inte missa helt enkelt. Hoppas det blir lite fina slagsmål bara så det blir lite underhållande ;-)

Dagen har i övrigt bestått av turer mellan soffan - köket - datorn - babygymet, inte speciellt händelserik med andra ord. Mait blir två månader idag och tanken var att jag skulle knäppa lite kort på henne som visar hur stor hon blivit, men det hade jag helt glömt bort när jag la henne vid sju så det får bli ett "månadskort" imorgon istället. Jag har dock haft kameran i näven mest hela dagen när jag inte kunnat göra så mycket annat, tror det blivit över 200 bilder på Mait idag, dock ingen likadan som när hon blev en månad. Aja, imorgon som sagt.




Babygymet var verkligentvå väl investerade hundralappar, Mait kan ligga där i timmar och kolla. Hon har börjat koppla att hennes viftande med armar och ben gör så att Mumin med familj rör på sig där de hänger och dinglar. Har varit jätte skönt idag att hon är så lättroad och förnöjd, jag har inte orkat många meter och M jobbade natten som var och har inte heller varit vidare pigg. Men som sagt, Mumin är kanon!



Två månader går fort, försvinnande fort. Tycker fortfarande hon är vår lilla spädgris ena stunden för att nästa häpnas över hur stor hon blivit och hur mycket hon utvecklats. Det är fashinerande om något att ha ett barn att ta hand om och älska.

Kan inte ens föreställa mig livet utan dig du underbara unge och ändå har du bara varit hos oss i två ynka månader. Tänk att vi hade så mycket kärlek i oss som inte hade utlopp, vilken tur vi har som har fått dig att älska och ge all den oanvända kärleken!


Kommentarer
Postat av: Jennie

fin hon är :) Visst går det läskigt fort :(

2010-03-01 @ 01:25:59
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: Linda & Mamma till lille Leon !

Stor hon har blivit, tiden går så fort, Leon är snart 7 veckor. Härlig tid men det går alledes för fort !!

Men söt är hon, din lille tjej ! Kraam

2010-03-01 @ 17:14:59
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0