God natt


Nu är det dags för sängen. Känner mig mycket piggare och imorgon ska jag kliva upp T I D I G T och traska iväg med onga och plugga.. Jag tänker inte, jag SKA!
Känns lite drygt att jag inte kunnat träna den här veckan dock, inte ens några ordentliga promenader än. Men om jag är pigg imorgon så kan jag ta en redig promenad på torsdag och sen blir det ett pass på gymmet efter M´s tenta på fredag. Och ett pass till på söndag så blir det två pass den här veckan ändå, Sickan jag har en plan!

Jag påstår att jag ska plugga, det blir nog mest kaffedrickande med kusin vitamin, men sånt är livet :-)

God natt!

Kommentarer
Postat av: unique

det låter roligare med fika än plugg hahaha



granntanten är nog tom över 60 så du hade rätt =)



alltid lika kul att se om de växt. lite nervöst oxå.

2010-02-17 @ 03:52:07
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Tella

Du är så duktig! Många bollar i luften hela tiden :-) Hoppas du blir frisk snart så du kan hänga med på nästa mammaträff. kram

2010-02-17 @ 09:14:49
URL: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0