*poff*



Ungefär så tycktes det höras inatt, *poff*. Eksemen har nästan helt försvunnit, kvar är lite lite grann på höger öra, men nån dag till och det är nog ett minne blott. Tänker dock fortsätta smörja ända fram till återbesöket om en månad, lika bra att följa doktorns ordination. Ska nog låna lite mirakelkräm till mig själv har också lite eksem så här på vintern.

Idag sitter vi på universitetet, jag ha snart avslutat två skriftliga restuppgifter och ska påbörja den tredje, effektivt värre. Magnus har på morgonen skrivit tenta och kom nyss och bjöd på gofika, hur skulle jag och Mait klara oss utan honom? Inte lika bra, det är då ett som är säkert.

Nä nu ska jag återgå till mitt skrivande för om en och en halv timme kommer mina amla kursasre Dannie och Linnéa för att luncha med oss. Tro inte att Mait bli bortglömd, Linnéa har ju med sin son Knut, Maitans dejt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0