Tv-tittar



Just nu sitter hela familjen framför Tvn och kollarp å repriseringen av OS invigningen. Eller jag vill ut och gå för det är kanon väder idag med, men älskade M ville se invigningen så fine. Nu när intågandet av alla länder är klart och den konstnärliga delen som det så fint kallas har börjat ser det ut så här i soffan bredvid mig..




Medan jag kollar läser jag Lasse Anrells krönika i Aftonblaskan. Vad ska jag säga, jag håller med än så länge. Nu blir det skogspromenad för oss  i stället. Det enda sevärda verkar vara Gretzkys tabbe och den ligger nog på tuben för beskådan..

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, härlig bild! Jag har också varit på promenad, passade på att ta med kameran och övade på att fotografera också!

2010-02-13 @ 13:46:56
Postat av: Jenny

haha :d



ungefär så såg det ut hos oss med, två döingar i soffan som däckade :D

2010-02-13 @ 13:58:47
Postat av: Linda

Haha, sån där body hade vi till Rasmus också när han var mindre, (låter som att han är skitstor nu ;b) vi köpte dom i två pack, en med stor döskalle och en med massa små, Dom är ju döfräna :D

2010-02-18 @ 12:08:59
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0