Dagens...


... blä!
Att försäkringskassan ännu inte betalat ut min sjukpenning. Den är godkänd men det är för många handläggare inkopplade, pga olika sysselsättnings former under sjukskrivnings perioden, och de är tydligen aldrig på semester samtidigt. De kan inte läsa varandras noteringar så de tolkar dem rätt och framför allt så kan de inte från början säga åt mig vilka papper jag ska tillhandahålla dem. Jag är less!

... yeay!
Att Mait hade gått upp från 3325 g till 3360 g sen i söndags. Amningen känns mycket bättre nu, och vi ska prova utan ersättning. Första besöket på BVC avklarat och vår sköterska Stina verkar urmysig. Hembesök på måndag vilket ska bli kul =)

Jag har badat Mait för första gången, idag ville inte M bada med henne i badkaret så det blev badbalja och mamma kunde vara med och tvätta lilltösen, underbart! Hon njuter verkligen av vattnet, så kul att se.

Imorgon kommer pappa och Mona på besök, de kör 35 mil enkel väg för att se på underverket. Vi längtar som tusen, men jag kommer oroa mig från de att de far från hudik tills de är tillbaka i sin lägenhet. Oro har fått en helt ny dimension...




Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Kul att de går uppåt:)

2010-01-05 @ 20:41:13
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg! :)

2010-01-05 @ 20:55:35
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Kim

Åh då kommer Vilde också va? :) Har ni testat er bad buddy nu?

2010-01-05 @ 22:26:19
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vidar har storlek 62 nu , snart 68 skulle jag tro ! :) Det går fort . hihi ..



Ja , det ska vara bra mot ögoninflammation , men de trodde inte han hade det :S utan täppt i tårkanalen , men han är bättre idag ! :) Nu är det dags för blöjbyte & mat , sen ska jag läsa ditt inlägg om Vilde .



kramar

2010-01-06 @ 08:31:16
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0