En bra fredag



Efter att ha sovit nästan hela natten ochsen legat och dragit oss en låång stund i sängen har dagen bara flutit på. Efter lunch tog jag en första promenad med både Vilde och barnvagn ensam, det gick kanon. Vilde har inte tappat alltför mycket i lydnad utan jag kan ha honom lös utan problem, skönt att slippa kopplet när man har barnvagnen med =)

Amningen har också släppt, hon ammar nu ca en halvtimme på varje bröst sen vill hon "tussa" lite i några omgångar. Efter denna procedur är hon antingen vaken en halvtimme eller så somnar hon vid bröstet och sover tre- fyra timmar. Ett väldigt behagligt lunk måste jag säga. mamma livet är härligt när man är utvilad och har en snäll bebis, hoppas det håller i sig, eller det är underbart hela tiden, men kanske liite mer utmattande  ;-)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ja de är underbart me en liten, men ibland blir man trött å de får man vara:) Olivia har varit väldigt gnällig dom senate dagarna och jag har nog också en förkylning på g vilket gör mig ännu tröttare.Somnar gör hon först vid 00, men sen sover hon ända till 7-8, oftast iallafall. Trevlig helg!Kram

2010-01-09 @ 13:42:39
URL: http://myfamilyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0