En gåva som fortsätter att ge...



Vad kan jag säga, förutom att julkalendern från the body shop fick decembers oändliga väntan på bebis att kännas lättare så kan jag även efter att advent är avklarat och bort städat njuta av min julkalender. Helt otroligt lyxigt att ha produkter som kommer räcka hela året. Det behövs verkligen för det är först nu jag märker hur bra min hy varit under graviditeten, lagom fet och nästan inga torra fläckar. Håret har varit en dröm av silkeslena lockar men allt det här börjar avta. Jag har för första gången i mitt liv ett munsår, jag är torr lite här och var och håret har sett bättre dagar. Jag skyller på amningen, dålig sömn och att jag nog äter för lite. Som ni vet så har ju jag haft svårt att känna hunger under graviditeten, så även nu. Jag blir hungrig först när maten står på bordet vilket medför att jag inte äter när jag borde utan egentligen bara får i mig middagen som lagas för att hålla Magnus nöjd. Inte bra när man ska försörja liten Mait med mat också.
Men julkalendern kommer till nytta i detta amningskaos, tack ännu en gång älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0