Familjen annorlunda



Vet inte varför men jag tycker inte vår lilla familjeenhet är särskilt normativ, eller så beror det på att jag inte vill vara normativ... Kallar oss i alla fall för familjen annorlunda, like it or not.

Hur som helst, vi har varit ute i dryga timmen i jätte härligt väder, grådaskigt och endast nån minusgrad. Grådaskigheten kunde vi förvisso gärna ha bytt mot sol och blåhimmel men temperaturen var underbar, hoppas den stannar några dagar så det är skönt att promenera länge och raskt. Känner mig duktig och ska nu börja laga kvällens middag, Chili con carne ska till och med unna mig en lättöl till, gu se gott!

Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina - HappilyEverAfter.se

Vad är det som gör er annorlunda?

2010-01-24 @ 21:45:44
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0