Lovar bättring



Det är en Liw med lite dåligt samvete som sitter här nu. Jag vet att jag har varit urkass på att updatera bloggen sista veckorna, men det händer så mycket IRL så bloggen får hamna lite i skymundan. Jag ska dock bli bättre på att uppdatera, vi har börjat få lite rutiner här hemma nu så jag ska nog kunna slänga iväg ett inlägg lite nu och då på dagarna och mobilbloggning är ju alltid ett alternativ.

Som sagt rutiner har vi börjat få, kommer mig till och med ur sängen innan lunch nu mera =) Dock har det varit lite tjorvigt inatt så jag borde nog ha legat kvar i sängen, men Vilden var orastad för M fick bråttom iväg till skolan så det var bara att klä lillan och ge sig ut på promenad, det var jätte härligt. Vi har nollgradigt så jag slapp frysa häcken av mig. Nu ligger hon och sussar i vagnen och jag har ätit frukost. Sitter och surfar runt lite angående annonser om Maits födelse i olika tidningar. I och med att vi har familjerna utspridda i mellansverige så blir det flera olika tidningar som det ska annonseras i. Tänk så olika priser det kan vara för samma sak. Här uppe är det gratis, medans det i Dalarna kostar 200 kr för en annons utan bild. Helt sjukt!

Förövrigt så kommer min mamma på besök i eftermiddag och stannar till fredag, ska bli jätte kul! Hon har inte träffat lillskruttan än så det blir kul. Den här veckan är verkligen helt perfekt för besök också för nu måste M sätta igång med sina studier på riktigt igen och kommer vara borta långa dagar, blir skönt med lite avlastning så jag kan vänja mig lite mer successivt, M har ju i princip varit hemma sen den 17 december, blir lite skillnad nu.


Mina älsklingar! Puss

Kommentarer
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter

Ja, det är verkligen olika priser! Satte in i västmanlands länstidning (här) utan text kostade 400 kr har jag för mig!! Och med bild var typ samma pris!?

Och i Kirunas tidning NSD kostade det 50 kr med bild!! Då hade jag ju kunnat kasta in en i Umeås tiding också, men trodde ju inte det var gratis;)

Ha inte dåligt samvete att du inte hinner blogga, du har mycket mer viktiga saker att göra!!:D Kramar

2010-01-18 @ 16:04:07
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag som hela tiden tyckt du varit duktig på att uppdatera med tanke på att du blivit förälder. Jag har inte hunnit uppdatera hälften så ofta som du hunnit och min har inte ens kommit än.

2010-01-19 @ 11:54:10
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0