Snart



Kommer älskade pappa, Mona och Vilde. Längtar otroligt mycket efter dem alla tre. Ska bli så kul att få "visa upp" underverket. Det är en mäkta stolt morfar som ska få träffa sitt barnbarn för första gången.

Nä nu ska jag tina fikabröd och borsta tänderna, har spenderat de sista två timmarna med att stöka bort julen, eller i alla fall julens egen fallossymbol, granen. Kan lova att den barrade en hel del, verkar som den inte druckit något på två veckor. Nästa år ska jag komma ihåg att ta bort den nedersta stumpen så det blir en fräsch snittyta, jag var lite för ivrig när granen skulle in innan jul =)

Trevlig fortsättning på dagen!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad blir det för fikabröd? :p

2010-01-06 @ 13:06:21
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Moa

Härligt att Vilde kommer hem! Det kommer säkert gå jätte bra.. Planen för hur ni ska göra verkar ju toppen.



Våra hundar kom hem efter 2 dagar och vi tog in Arcan som är spralligast först. Han fick inte hälsa på Douglas fören han var helt avslappnad och det gick jätte bra. När alla hundar hade fått pussa och nosa på Douglas så brydde dom sig inte längre.



Jag tror det är viktigt att låta hunden hälsa när den är lugn och avslappnad och sen måste man oxå sätta gränser för att visa att bebisen oxå är en "ledare". Sitter jag tex och ammar så får inte hundarna komma för nära eftersom jag vill ha lite utrymme, precis så är det ju om man tittar på en tik med sina valpar, ingen annan hund får ju komma i närheten den första tiden. =)



Om ni bara är lugna och tar det hela med ro så kommer troligtvis Vilde oxå göra det. =)



Kram

2010-01-06 @ 14:54:06
URL: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Postat av: karolin

Hoppas ni får det skoj med dina föräldrar! Och hoppas det går bra att introducera Vilde och Mait!



Men jag måste fråga! Hur uttalar ni Mait? Som det stavas eller på annat sätt? Jag har ett uttal som jag TROR är rätt men det vet man ju aldrig, och det är störigt att tro fel :P



Kramar

2010-01-06 @ 18:38:55
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: gabriella

hej!!

hoppas det gick bra med hunden idag!!!

att han fick stanna hemma!!

kraaaam

2010-01-06 @ 22:00:50
URL: http://lillkakan.blogg-se
Postat av: Elin Broadhall

Jag hoppas mötet gick bra igår, har själv funderingar kring hunden och bebisen man vill ju verkligen inte göra fel vid deras första möte som blir så viktigt för fortsatt relation.

2010-01-07 @ 10:35:57
Postat av: Helena

Det kommer att gå finfint me Vilde, han är ju en toppenvovve! Fsson hälsar att Mait är det sötaste hon sett. Jag skulle tro att hon är sugen på att komma och hålla bebis snart. det är ju en eeeeeevighet tills våran bebbe kommer skrattar

2010-01-07 @ 12:19:43
URL: http://blogg.vk.se/e-lack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0