Krångel in på sena natten


Nu har blogg.se krånglat så jäkla länge så nu jä*lar ska min domän upp och Wordpress installeras. Jag kämpar och kämpar, läser olika guider men det vill sig inte . Nu är jag less.. Ännu en gång ;-)

Det är inte bara WP som krånglar utan även dottern är på det kinkiga humöret. Febern är kring 39 grader, snoret rinner och hon är hur mammig och pappig som helst. Förhoppningsvis är det tänderna som krånglar. Tydligen kan, förutom feber som vi redan visste kunde komma, barnen även få snorighet, diarré och andra mindre trevliga symptom av tandsprickningen. Dock så syns inte tänderna än, så jag hoppas för vår, men framförallt Maits skull att det går fort som attan för gaddarna att titta fram.


En glad Mait från innan förkylningen slog till.
God natt till er som får sova, jag ska klura på med WP och en kinkig dotter ett tag till =)

En fråga: är det någon som lyckats ladda upp WP på one.com domän? Isåfall kan du hjälpa ;-)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Detta beslut stöttar jag fullt ut! Jag hade själv min blogg på blogg.se förr men de var så struliga hela tiden och administrationen gav aldrig några riktiga svar när man mailade dem så jag bytte faktiskt till wordpress och det har funkat fint sedan dess! Jag är glad att min sambo övertalade mig till det för jag trivs med wp kanon! :)

Kram

2010-06-02 @ 23:36:21
URL: http://aizah.se
Postat av: Isabel

Jag har faktiskt one.com :D Jag skaffade domänen, men min sambo hjälpte mig föra över det till wp för jag är själv inte så teknisk av mig och jag hade aldrig kunnat fixa det utan hans hjälp så jag vet inte om jag kan hjälpa dig för det är ju mycket med server och sånt där. Men jag ska höra med min sambo om inte han kan försöka hjälpa dig :) Dock behöver han isf uppgifterna om ditt webbhotell, användarnamn och lösenord. Det kan du ju alltid ändra sen men tänkte om du vill att han fixar det åt dig :) Han gillar sånt nämligen ;)

Kram

2010-06-03 @ 00:21:55
URL: http://aizah.se
Postat av: karolin

Stackars liten, hon hon blir bra fort!



Jag tror också jag får äta upp det sen, det är nog för att skolan tar en ganska stor del av mitt liv just nu och då kan man ju inte låta bli att undra vad man ska göra när den tar slut haha. Men det kommer nog dyka upp saker, det gör det alltid :P



kram

2010-06-03 @ 07:02:36
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Malla

stackars lilla liten! :( Hoppas de där eländiga tänderna kommer fram fort!

2010-06-03 @ 10:48:57
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0