Alla tårtbitar



Idag har vi verkligen fått i oss alla tårtbitar av tallriksmodellen, inte. Idag har vi intagit: rostbröd, smör, ost, ballerina choko, bullar, korv med bröd, ketchup, burgare från max med strips och dip och nu chips och öl. Det var nog lite sallad på burgaren och ketchup är tomat ( och socker...) så det är grönsakerna, kött eller snarare processade djurdelar har vi fått i oss och en amssa snabba kolhydrater, men resten då? Aja, vissa dagar får man slarva och speciellt på söndagar =)


Kommentarer
Postat av: Tella

Jag har tryckt i mig ett halvt paket ballerina- kladdkaka idag. Fy fan. Ska aldrig köpa dem igen. De är så jävla goda så jag kan inte hejda mig när jag har paketet i näven.

2010-03-14 @ 22:16:14
URL: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0