Bra eftermiddag!

0-237d5a93a5f91f961e45dc6abe8691e3.png


Efter 90 minuters surr i höggravida Helenas kök över lite för mycket kaffe blev det 60 minuter promenad. Kallt och blåsigt var det och tempot var inte det högsta. Kände igen mig alltför väl sen jag var höggravid, det jäkla  flåsandet. Gud vad jag INTE saknar  den delen av att vara gravid. Nu håller vi tummar och tår för att vi lyckats sätta lite fart på Helenas bebis =)

Nu blir det jobbet resten av kvällen. Hann hem och lämna över Mait till Magnus och äta/amma innan jag for, men ikväll hade jag hellre stannat hemma med mina älsklingar. Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: karolin

Jag kommer inte ihåg vilken bok det var, det var nog en av svärmors 100 böcker haha. Men jag har ingen egen bok så det skulle vara kul att införskaffa en som vet vad den pratar om om man säger så :P



Jag fick alla rätt på duggan :D Det trodde jag aldrig, men frågorna var inte så svåra som jag trodde de skulle vara :)



Kram

2010-03-15 @ 18:46:21
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Helena

åh, mitt hår SER ju inte så hemskt ut som jag trodde?! haha... Lillan ser tämligen ointresserad av vad jag hade att berätta hihi... Skönt med prommisen i alla fall. Nu känner jag peppen!! Snaaaaart..

2010-03-15 @ 19:17:28
URL: http://blogg.vk.se/e-lack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0