God morgon




Det här är en B R A dag, hur kan den vara annat när jag väcks av bästa kombon ever? Maitans jollrande och SOLEN i mina ögon, lovely! Idag ska vi våga oss ut på en rejäl promenad för nu tänker jag trotsa min förkylning och få mig lite friskluft och SOL. Kan inte upprepa det ordet tillräckligt mycket för det är så fantastiskt härligt, det finns hopp! Maitan verkar vara på sitt allra bästa humör fick till och med suga ur hennes näsa utan protester, lill skruttan. SKa nog promenera förbi BVC och väga / mäta hon, för det var ett tag sen och nu har hon inte bara växt ur storlek 56 hon känns även riktigt tung när jag ammar så jag är lite nyfiken =)

Kommentarer
Postat av: natasha

gud så söt han är! sicket leende han har :) hoppas allt bra med er! kram

2010-03-04 @ 16:03:43
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Mait är verkligen underbart söt! Vilket smittande leende :-)

2010-03-06 @ 10:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0