God morgon



Jaha då var det tisdag idag igen, veckorna bara försvinner. Sitter här och försöker dona ihop paketen med tradera vinster som jag sålt. Ingen stor förtjänst men det viktiga är att det inte ligger här hemma och "skräpar" utan att någon annan får användning för vad vi inte behöver längra. Jag gillar den tanken skarpt! Den här gången var det mest barnkläder, får se om jag lägger upp lite auktioner när jag rensar min garderob för det skulle verkligen behövas...

Idag kommer hela lilla familjen vara samlad, Magnus bestämde sig för att stanna hemma och läsa idag istället för att gå till universitetet. Stor facebook tumme för det beslutet. Kan även meddela att Mait äntligen börjar bli bättre i förkylningen, hon är inte alls lika tät längre, hur skönt som helst! Inatt har hon inte ens snarkat efter amningarna, lovely!

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Det är jätte skönt att nätterna fungerar så bra och jag hoppas att det fortsätter så. =)

Nej, jag slutade helamma för några veckor sen.. Jag upptäckte att han inte blev mätt och började toppa med ersättning efter amningen. På BVC konstaterades det att det var ett bra beslut för han höll sin kurva perfekt med amning plus ersättning. Nu har det blivit mer och mer ersättning för jag verkar inte kunna producera mer trots intensiva försök och nu äter han nästan 100 ml till efter amning ibland.. Det hade varit toppen att kunna helamma, så bekvämt och mysigt men vad gör man.. Han är ivf nöjd och glad och sover dessutom mkt bättre på nätterna... Jag kommer att fortsätta amma ett tag till trots att det inte räcker, det är ju både mysigt och nyttigt för honom. =)

2010-03-09 @ 12:01:11
URL: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0