God morgon


Jag har nog inte sovit så GOTT som jag gjort i natt på flera veckor. Inte för att jag inte får sova utan jag har inte legat och spännt mig eller liknande. Kroppen känns verkligen helt utvilad. Dock hänger huvudvärken från igår kvar och jag har världens gnälligaste dotter. Varför lyckas hon alltid pricka in mina huvudvärksdagar med sina gnälliga? Tursamma unge! =)
Just nu kommer hon gå under namnet mistluren tills någon kommer och räddar mig, skit unge! ;-)

Men om jag nu ska ta åt mig av alla positiva bloggar, statusar på fejjan osv så ska jag ju vara tacksam för solen skiner, fuck that! Solen är ju roten till det onda den här tiden på året, det blir så sjukt ljust överallt så mitt huvud exploderar vissa dagar. Big no no!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0