God morgon!



Tidsomställningen verkar ha inverkat positivt på Maitan för idag sov hon till kvart över sju innan hon satte igång. Trodde vi skulle få sova till sex-tiden för det är ju det egentliga fem då hon brukar vakna, men hon la på en extra timme alldeles själv, bra jobbat!

Vi är fortfarande inte friska så nu är planen att städa och packa för att sedan åka söderöver redan idag. Jippi!

Morgonen har varit produktiv, jag har trotsat sjukan och tog med mig VIlde på en promenad till lassa. Jag hade tid kvart över nio för mitt årliga cellprov. Efter 40 minuters väntan över tid fick jag så äntligen (?) komma in och som vanligt så tar det ju ej mer än 3 minuter för dem att ta provet. Oproportionerlig väntetid må jag säga... Gick in på apoteket och inhandlade lite smått och gott, filter till nässugen och halstabletter =) Tror aldrig jag varit en så frekvent besökare på apoteket som det senaste året...

Nu ska jag först leta reda på mitt mobila internet, har lagt bort usm modemet, kan ju vara bra att ha när vi sitter två veckor i skogen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0