God morgon


Här hos pappa gör vi oss redo för en dag på STAN. Eller stan och stan, Hudiksvall har inte så mycket att erbjuda som stad, förutom gott sällskap vill säga. Det blir en heldag med kusin Anna. Och om jag får välja lunch på Jambo, de har så goda smörgåsar att det nästan vattnas i munnen på mig bara vid tanken på dem =)

Maitan är fortfarande snorig, men är pigg och feberfri så vi vågar oss ut ändå. Ordentligt med kläder så blir det nog bra, för det är ju ändå vår även om det små snöar och är någon minusgrad.
Tidsomställningen verkar ha gjort Mait väldit gott, igår somnade hon vid 21 och började väcka oss för morgon kring åtta imorse. Jag klagar inte, visst jag har hunnit amma två gånger under tiden, men ingen av oss behövde kliva upp vid sex =)

Nu ska jag göra mig i ordning och sen drar vi, trevlig tisdag!


Kommentarer
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Hoppas gullungen slipper bli mer förkyld och att du och Magnus har repat er.



Härligt med sovmorgon! Då kan man lätt ta en extra amning ;)

2010-03-30 @ 10:52:51
URL: http://busungarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0