HELGbesök



Nu har pappa och Mona kommit, jag och Magnus har provkört nya bilen, handlat och nu sitter vi här mätta och belåtna framför På Spåret. Väldigt trevligt =)

Det märks så tydligt på Mait att hon har gått igenom den andra utvecklingsfasen, Mönster. I denna fas börjar bebisen känna igen former och mönster och visar intresse för detta. Bebisen börjar även känna igen människor på flera sätt något vi verkligen märkt idag. Från början så dög varken pappa eller Mona, det skulle vara Mamma och Pappa för hela slanten. Detta är något vi stött på tidigare med både min kusin Kristin och Maits faster Malin, de träffar ändå Maitan flera gånger i veckan men senaste två veckorna har Mait börjat bli "blyg" och vill inte sitta där utan en ganska lång "tillvänjning". Idag har Mait även varit på vippen att greppa mumin i babygymmet, det är på G!
Imorgon blir det mys med farfar för Maitan, jag skulle nog kunna tänka mig en tur på stan, får se om jag får med mig nån...

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: unique

Jaså... Det börjas nu? Blygheten? Tänk så snabbt det går med de små



Ha en trevlig helg på Er. Och förresten.. Så söt hon är på bilden nedanför

2010-03-12 @ 22:48:42
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0