Imorgon helg =)



Ni läste rätt, det är ju för fasiken helg imorgon! =)
Är helt vilsen på veckdagarna numera men efter att jag kom hem från jobbet för ett tag sen så insåg jag att det är ju torsdag, jobbar måndag/torsdag i vanliga fall men i måndags var jag hemma och sjuk så det blev lite fel, hade måndag i mitt huvud.. Skyller allt på amningen =)


Imorgon ska jag sätta mig ner och försöka få lite ordning och reda här på bloggen, håll utkik efter resultatet. Ett tips för att absolut inte missa det är att lägga till mig på blogglovin ;-)


God natt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh , vilken ära ! :) Kul att ni gillade den ! :)



Ja visst har man det , jobbigt med downs bara :/

2010-03-04 @ 23:07:15
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hejsan du !

Ja vem behöver inte det , problemet är ju bara att jag knappt kan lämna iffrån mig den . haha ..



Jadu , hur man får bort prickarna . :S ingen aning , borde kanske kika in på bloggen och se om jag lyckas hitta det ? Eller kan forska litegrann i det . Jag kommer ju vara borta ett tag och mest bara uppdatera min blogg innan min dator kommer hem igen .



Nej jag tycker det ser bra ut annars fast de där prickarna tycker jag inte heller om . Headern är jättefin , och fyndigt med namnet och det ;D hihi

2010-03-07 @ 15:14:53
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0