Jordgubbssaft

Inför förlossningen så var det kvinnor, tjejer och damer som tipsade om Jordgubbssaften på förlossningen och BB här i Ume. Minns även hur GOD den var. Under mina 31,5 timmar på BB så var det bara jordgubbssaft och kaviarmackor jag fick i mig. Var så full av adrenalin och endorfiner att socker, salt och vätska var det enda behov jag hade, förutom att gosa med Maitan då. Ska inte sticka under stol med att jag sov en del också =)

Tyvärr så är Önos jordgubbssaft man kan köpa i affär inte lika god som den som serverades på BB, WTF!?! Nu blir det BOB´s jordgubbsblandsaft, den duger i krig =)

Kommentarer
Postat av: Catarina

Då hade du tur, i Sunderbyn var saften bara äckligt söt. :S

Däremot drack jag väl 10 glas vatten, 2 tekoppar och två glas äppeljuice efter förlossningen.

2010-03-24 @ 22:00:45
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: Anna J

Den duger gott även om den inte är som sjukhussaften. Se där, nåt positivt med sjukhuset också:-)

2010-03-25 @ 08:22:58
Postat av: Liw

Anna jag får tänka på det idag när vi ska upp på barnortopeden =)

2010-03-25 @ 08:42:39
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0