Min man



Min man är nog världens bästa.
Han är ju inte juridiskt min man på så sätt att vi är gifta, men ja ni fattar. Han låter mig sova ostört på mornarna och har gjort i flera veckor. Maitan somnar ganska tidigt på kvällarna vilket resulterar i att hon oftast är up and running kring sex halv sju tiden, då kliver Magnus upp. Han försöker först få henne att somna men när jollret tilltar i styrka så klär de på sig och går upp.  Jag har sån tur så jag får ligga kvar i sängen en timme till för den där välförtjänta timmen som försvinner vid amningarna. Utan den här timmen så kan jag nästan lova att jag inte skulle vara människa.

Ni kanske inte tycker det är en sån stor grej, och det skulle inte jag heller göra om det inte var för att jag vet hur morgontrött Magnus är. Han brukar ha problem att gå upp så han hinner till 9.15 föreläsningarna. Vi har båda kört taxi och då klev vi upp vid fyra på morgonen, vid den tiden är det lättare  att kliva upp för det är så surrealistiskt tidigt att det fortfarande är kväll, nästan.



Min man är den bästa mannen
, i alla fall för mig =)

Kommentarer
Postat av: lina

Jag fixade min domän via one.com och har även dem som webhotell. Har aldrig haft några som helst problem med dem så de rekommenderas verkligen!



Här blir det strax ett besök upp på BB-hemvård, jag misstänker torsk på lillens tunga och ev att svampinfektionen spridit sig till mina tuttar för det gör ont att amma igen. :/ Så vi ska få lämna odlingsprov. BVC är ju fasen omöjliga att få tag på med deras obefintligt korta telefontid, men på BB-hemvård fick vi tid på en gång.

2010-03-10 @ 09:08:22
URL: http://i-fokus.se/blogg
Postat av: Anonym

Vad härligt att ni är måna om varandra. Det är mycket viktigt att komma ihåg relationen med den man har barn med. Kram tiil er alla

2010-03-10 @ 10:41:52
Postat av: Annika

Oj vilken fin bild! Och grattis till en underbar man :)

2010-03-10 @ 17:09:11
URL: http://familjendunder.blogg.se/
Postat av: krillan

han är bra för dig! Och ni är så fina tillsammans, Kram!

2010-03-10 @ 20:01:28
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0