Missarnas miss

Jag har tabbat mig rejält. För det första så har jag åkt hemifrån utan kamera sladden så all bild överföring måste ske via minneskortsingång, vilket är samma sak som inga bilder till pappas dator. För det andra så har vi även missat att ta med nätverkskabel så vi kan inte koppla våra laptops till pappas internet. Resultatet är nästintill bildlösa blogginlägg. Skittrist jag vet, men det blir nog ännu värre över helgen för då sitter vi i stugan utan annat internet än det på mobilerna,. Mobilbloggning är INTE min starka sida, bilderna hamnar lite hipp som happ och sånt skit =( Får se om jag lyckas få in några bilder från den här dagen för idag har det knäppts MASSOR med kort. Jag pratar inte om ett tio tal utan över trehundra!

Dagen startades med en fika hos min farmor som fick träffa Mait för första gången, en glad dotter och en ännu gladare gammelfarmor var resultatet =) Efter en snabb lunch på McMås for vi så till Jessica för att vara barnvakt åt E. VI har med andra ord provat på att vara föräldrar på riktigt för det är verkligen hardcore när man har hand om en två åring med feber OCH överskottsenergi...

Nå nu ska jag snora på lite mer och sen är det bara att invänta släkten som kommer över på fika vid sju tiden. jag har fixat en tårta så nu ska vi fira Maitans ankomst, bättre sent än aldrig! =)


Kommentarer
Postat av: unique

Fatta det är skönt nu. Skulle aldrig gjjort de från början.



Du skrev för ett tag sen om en olja du använder till Mait. Vilken var det?



Och sen undrar jag om du ammar nåt på natten? Wilda somnar vid 8, väcker henne för mat kl 10 o sen sover hon till 6-8 och vill då ha mat

2010-03-31 @ 22:23:43
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Moowwhahaha welcome to my life ;) Och bara så du vet inför framtiden - 2åringar har ALLTID överskottsenergi! haha



2010-03-31 @ 22:50:38
URL: http://busungarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0