Natt natt

Nu ska jag gör mig i ordning för sängen och sen hoppas på att Maitan som sovit sen 19 vaknar snart och vill ha mat. Hon åt vid 17 så det börjar bli dags, om inte annat för mina brösts skull =) Vi har en sån jäkla TUR som har ett så snällt barn, hon är i alla fall snäll på kvällarna och sover sött så jag och Magnus får lite egen tid, väldigt skönt.


Ikväll har vi delat på en Guinness och kollat på TV. Även om Maitan inte "stör" när hon är vaken så är det endå skönt att hon ligger i sängen och vi får den tiden. Hon har börjat förändras i sitt beteende och har fått mer av en personlighet. Hon har nära till humöret och säger ifrån HÖGT och TYDLIGT när hon inte känner sig tillfreds. Ungar är roliga först när de börjar bli individer och det har vi börjat se i veckan på ett tydligt sätt. Nästa roliga steg blir när hon börjar prata, undrar vad hon har för röst, spännande! Och den springande punkten, enligt Magnus, kommer Maitan snacka lika mycket skit som sin mor och hur ska han i så fall stå ut? Tuff luck säger jag och fortsätter prata strunt, det är ju det som är kul =) Jag hoppas dottern tycker detsamma. Magnus kommer att bli galen på oss i så fall, LOVE it =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0