Onödigt



Sånna här kommentarer tycker jag är jävligt O N Ö D I G A. Klart som fan man håller koll på sin unge, bara onödigt att på nått sätt försöka skrämma nyblivna föräldrar. Dessutom jävligt fegt att inte skriva vem du är. Stort ogilla på kommentarer som den här.

Anonym om Färdig!:
Tips: Håll ett litet extra öga på babygymmet då jag känner 3 personer som reklamerat exakt det gymmet för att bitar har lossnat tex den lilla blomman/spegeln, så att hon inte kvävs av bitarna...
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 85.227.187.194

Det finns många sätt att förstöra någons kväll, detta kan vara ett sätt, kanske var det Anonym var ute efter, vad vet jag..

Kommentarer
Postat av: martina

Tror faktiskt inte perosnen som skrev kommentaren menade något illa utan tvärtom... Sen förstår nog alla att mna har koll på sitt barn, fats dom rä snabba dom små liven, vändre jag mig om bara en ynka sekund så förösker min lilla busunge trycka in nåt i munnen:P

2010-03-10 @ 22:42:03
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: unique

Sover hon så länge? Helt sjukt vilken snäll liten dotter ni har hihihihi



Tror du verkligen den där anonyma menade något illa? Ville kanske bara tipsa och uttryckte sig lite galet..? Men vad vet jag

2010-03-11 @ 07:28:41
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Gabriella

Shit!! Har ju samma gym :0/

onödigt tycker jag me, fegt å inte lämmna vem man ör!!!!

Vilken fin sida du fått!! Är det du som gjort den:0)

kram å skit i dessa kommentarer:0)

2010-03-11 @ 08:13:50
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja Jösses.. Klart man har koll... Jag har ju för övrigt samma gym som vi lånat av min bror.. Jag tvättade den dessutom i maskin innan Douglas började använda den.. Har inte hänt nått med den än.. Det är ju perfekt att dom kan roa sig i gymmet så att man jan fixa lite i lugn och ro när dom är vakna oxå.

2010-03-11 @ 11:24:11
URL: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Postat av: Jennie

Okej , helt allvarligt så tycks det mesta verka knas därinne , du vill inte att vi testar och gör om designen från början ! :D Jag har fått för mig att det beror på i vilken ordning man lägger till saker och massa sånt , vi kan hjälpas åt . Du har lagt ner mycket jobb på den nu ser jag och det förstör verkligen att man inte kan få upp sidan på inlägg-sidorna . Fattar du ? Ska vi ?

2010-03-11 @ 11:36:46
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0