Shhyss, säg inget till Magnus



Men jag och Maitan har shoppat, eller snarar Maitan har shoppat och jag betalar. Dels så handlade vi lite från butiken jag tipsade om igår , Wiells hörna. Hos dem hittade Mait detta.



En trikåklänning stl 86, två bodysuits med fötter stl 74, som jag tänker använda som pyjamas, en sommar bodysuit med korta ben och ärmar stl 68, en hjälm mössa och en till klänning med palmer på i stl 68. Allt för dryga 300 kronor, som hittat!

Idag hittade vi så en till internet butik som ska lägga ner, trist, men det gynnar min krassa ekonomi. Den enes död den andres bröd så att säga. =) Stockiddo ska lägga ner helt och hållet och rear ut allt till 50%, det finns begränsat med storlekar men Maitan hittade ändå några gobitar =)


Ett par gråbruna sneakers istället för de röda Conversen jag fortfarande sörjer, två bodysar i stl 68 samt ett par gråa strumpbyxor stl 68/74. Båda bodysarna var så fina, här kör vi på starka färger i sommar och höst =)

Shoppa lugnt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Inget åt dig själv...? ;-) haha.. jag drunknar i babukläder.. jag vill ha schyssta kläder till migmigmig!!! :-D

2010-03-16 @ 18:25:37
URL: http://blogg.vk.se/e-lack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0