Mistluren har tystnat


Trots alla mina hårda ord om mistluren så har hon ännu en gång fått mig att smälta. Dumpade henne på sängen innan jag satte mig vid datorn, hon bara skrek och jag hoppades i mitt stilla sinne att hon skulle tycka nappen var god. Inte då, däremot tror jag hon började leka med skallran samt kolla på solstrålarna som silar in genom  rutan, för hon blev tyst! Reflekterade inte över det från början utan kom på att det var tyst när huvudvärken började minska. Gjorde klart mitt vid dator och kikade in i sovrummet.


Ännu en gång har lillskruttan bevisat hur mycket kärlek hon är värd, jag smälter. Snacka sucker for life, hur ska jag någonsin kunna vara arg eller irriterad på henne när hon blir arg och irriterande på riktigt? Fast jag antar att bortbytingen mistluren kommer dyka upp lite nu och då, den ongen tycker jag inte om, speciellt inte om ongen ska pricka in mina dåliga dagar..*suck* Idag är jag ytterst nöjd med att vi bara har ETT barn, orka med en till på den här gnällspiken. Nobels fredspris till er med många små barn, hur orkar ni utan att bli galna?



Kommentarer
Postat av: Anna J

vem har sagt att vi inte ÄR galna?;)

2010-03-23 @ 10:47:27
Postat av: Liw

Anna om det nu är så att ni är galna så märks det då inte, eller så blir man galen redan när man skaffar första ongen. Isf är vi ju lika galna hela bunten ;-)

2010-03-23 @ 11:02:53
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Tänk dig att ha en som låter som en mistlur för det mesta och en lagom trotsig storasyster på det. Det du! Galen it is!

2010-03-23 @ 20:06:33
URL: http://busungarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0