Fontänbröst a la Pamela A

Det jobbiga med att fara iväg och jobba är brösten. Idag var jag till och med så tankspridd ( eller snarare försenad) att jag rusade hemifrån utan bröstpumpen. Jag brukar ta med mig den på helgpassen och pumpa ur för annars blir det som två fontäner. Men som sagt, idag glömde jag det och nu får jag verkligen betala priset =( Inte nog med att jag glömde, för i vanliga fall så äter lilltjejen kring 23.30 tiden men idag hade Magnus gett henne ersättning vid 21 ( orkar inte fråga varför men hon var nog hungrig) så nu sover hon fortfarande som en stock och mina bröst är nog två storlekar större än vanligt, känner mig som Pamela A i Baywatch, fast utan de fina slow motion bilderna till ledmotivet =) Måste nog bjuda på lite nostalgi så här på fredag natt..

Så här sitter jag med två fontäner som snart, väldigt snart, kommer gå igång. Ingen bra idé att pumpa ur för Maitan vaknar säkert inom en timme och vill ha mat, det tar sån tid om jag pumpat då och nu vill jag sova. Får nog hoppas på det bästa och för att ge er en till visualisering av min belägenhet, om än liiite överdriven =)

Jaha, då har jag även fått mig dagens porrdos. Kan meddela att en bildsökning på google med orden bröst fontäner / fontänbröst ger de mest vrickade resultat. Även ledmotivet till Baywatch ger lite små snuskiga reslutat. Bra att veta den dag Maitan med kompisar har tillgång till nätet, det blir definitift familjefilter den dagen.

God natt

 

 


Kommentarer
Postat av: karolin

Haha sådär kände jag mig också ibland när min bröstmjölk fortfarande behagade finnas.



Tack, jag tror också tentan kommer gå bra. Den är inte så överdrivet svår och skulle det bli nåt fel så är det slarvfel. Enklare matte finns nog inte. Men jag ska nog försöka hitta ett lindrigare sätt än amputation av näsa om jag snorar haha



Kram

2010-03-20 @ 08:48:56
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ha ha rolig fontän.

2010-03-21 @ 13:29:43
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0