Välkommen vecka 11



Idag är det måndag, alltså ny vecka. Ny vecka, nya möjligheter. Ska nog inte starta något nytt utan försöka hålla uppe den goda moral jag ändå visade på förra veckan, söndag borträknat =) Veckan började tidigt för mig och Mait, 06:45 klev vi ur sängen efter en halvtimme med joller från Maitans sida. Vi lämnade pappan för en välförtjänt extra timme då han satt med en klarvaken Mait mellan fyra och halv fem i natt, vet inte vad det är men då är det tydligen lek på hennes schema..
Efter att vi lekt flygplan, sjungit om Prästens lilla kråka och busat med den nya favoriten, råsa skallran. En favorit som hon förövrigt lyckades greppa imorse så nu är det en till färdighet hon utvecklat. Jag ville skriva bemästrar, men riktigt så bra är hon inte än, tror inte hon kommer lyckas varje försök än på ett tag =)

Nu är jag redo för morgonpromenad och Mait och pappan myser i sängen, det vill säga, pappa kladdar kräm på Mait och hon jollrar förnöjt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0