Allting har ett slut


Det är väl så man säger, allting har ett slut, men korven den har två =) Skämt åsido, vår helg har varit helt FANTASTISK och det känns lite trist att gå i säng och veta att det är vardagen som hägrar på andra sidan sömnen. Men alla veckor tar slut och i den nya kommer det en ny helg med nya roligheter. Två tråkiga saker med morgondagen är mitt besök hos tandläkaren vid 07.30 och att det är utlovat 9 grader och regn över Umeå imorgon, MEN resten av veckan ska det återigen vara soligt och varmt, dock inte lika varmt som i helgen utan "bara" 16-20 grader.. Vi börjar nog  bli lite bortskämda här uppe =)


Nu ska jag krypa ner i den efterlängtade sängen och sova mig vacker, SOV så GOTT kära ni.

Kommentarer
Postat av: karolin

Skönt med en rolig helg!



Vi har haft regn och mulet heeeela helgen. Ganska varmt ändå, men regnkläderna har fått hänga med vart jag än gått haha.



Lycka till hos tandläkaren!



kram

2010-05-17 @ 07:51:28
URL: http://bekk.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0