Morsdag


Idag var det så min tur att få en present och eftersom min käre sambo inte kunde komma på någon själv och jag som tur är slipper få pyjamaser med rosablommor så har jag valt ett objektiv till Gunnar =) Nu är jag inte riktigt så "bortskämd" som det låter utan vi delar 50/50 på kostnaden. Det blir ett Normalobjektiv eller fixobjektiv som det också kallas. Canon EF 50/1.8 II som landar hemma hos oss lagom till midsommar. Tokigt nöjd då det objektivet fått kanonbra recensioner både av användare och experter. Nu kommer det blir ännu bättre bilder, förhoppningsvis ;-)


Bild www.cyberphoto.se

Hoppas Ni alla haft en bra morsdag, har fått för mig att det är mest kvinnor som läser här inne, och att ni spenderat den med de ni älskar. Trevlig kväll och god natt!

Kommentarer
Postat av: krillan

Yeah, vilken bra present! :)

2010-05-31 @ 08:34:20
Postat av: Stina

Oui oui - mitt favvo-objektiv, fast jag har det till min Nikon!!!

2010-05-31 @ 15:33:21
URL: http://fladdor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0