Provar något nytt


Tänkte som jag skrev igår införa en ny grej här inne idag, nämligen kategorin Onsdags video. Kan tänka mig att de flesta redan listat ut att det har något med videoklipp att göra, inte på andra utan från oss. Jag kommer dock INTE börja leda aerobics pass framför webcamen utan jag tänkte att jag varje vecka ska bjuda på en video med Mait. Låter det bra? Fick så bra respons på klippet jag la ut i söndags så jag tyckte det kunde vara kul att ha det som en återkommande punkt varje vecka.

Jag tänker börja denna nya "tradition" med ett klipp från igår då Mait sitter och leker i babysittern, alltid lika roligt när det är roligt för även vår lilla solstråle kan surna till och bli less =)

 

Nu ska vi ut i solen igen, trevlig eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Men för tusan Liw! Aerobics, jag vill se aerobics! Eller minst några buggsteg iaf!

2010-05-12 @ 16:58:51
URL: http://busungarna.wordpress.com
Postat av: dannie

Gah! Vilken goding hon är Liw! Det har hänt lite sen jag såg henne sist då hon låg och bara tittade. Hon kommer att bli livsfarlig bland boysen. Kram!

2010-05-12 @ 19:09:41
URL: http://dannie.blogg.se/
Postat av: Ros-Marie

Det ät toppen att du är så aktiv med bloggen. Mait finns med oss här på Åland.

KRAM

2010-05-12 @ 20:39:59
Postat av: Liw

Mamma det är ju för er skull som jag gör den här kategorin, då blir hon med er live :-)

Stor kram och hälsa L och hundarna

2010-05-12 @ 20:58:52
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0