Vecka 22

Idag är det första dagen på vecka 22. Eftersom Mait är född just första dagen, alltså måndagen, vecka 1  så blir hon idag 22 veckor gammal. Det ni! När  jag var gravid i vecka 22 såg jag ut så här.



Nu när lillälsklingen är 22 veckor gammal, eller ja egentligen 41+22 så 63 veckor om vi ska vara nogräknade, så är hon så här stor.



Som sagt, hon växer och för var dag överraskar hon oss med nya färdigheter och egenskaper. Så nu ska jag kila i säng så är det en ny, härlig dag med Mait när jag vaknar. Tänk vad lyckliga vi är i det här landet som får möjligheten att vara hemma med våra barn när de är små. Vi är otroligt lyckligt lottade, jag är tacksam för att jag bor i Sverige just nu så jag får spendera så mycket tid som möjligt med denna underbara människa som VI, jag och Magnus, har skapat. Tänk så mycket plats det fanns för den här skrutten i våra hjärtan, otroligt!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Philippa - mamma till Therese

haha, smart! då kanske jag kan hålla koll på hur många veckor Tess är lite lättare eftersom de är födda samma dag

2010-06-01 @ 07:27:26
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0