Vintern rasat ut...


Vägrar hävda att vintern är över innan maskrosorna gjort sitt intåg, och gissa vad vi såg idag på långpromenaden? Just maskrosor =) Hade med mig kameran och efter lördagens fotografering på jobbet har jag lite inspiration igen så det blev faktisk lite fotat. Oftast tycker jag kameran ligger i vagnen men den används inte mer än till att dokumentera vår vardag, trist som fasen!




Tussilago

Vilde var med

Och även Mait, men när jag väl började fota så hade hon somnat och forsatte
med det även en bra stund efter att vi kommit hem igen.

Nu blir det middag och sen ska jag iväg och jobba. Inte många pass kvar innan det är sommar uppehåll, trist! Fast det ska bli skönt med sommar och sol och LEDIGT!

Kommentarer
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Vilken härlig bild du fick till på Vilden :)

2010-05-10 @ 16:03:17
URL: http://busungarna.wordpress.com
Postat av: AnnaH

Jättefina bilder! Själv är jag otroligt dålig på att ens ta med kameran i vagnen. :-D

2010-05-10 @ 19:06:59
URL: http://annaharr.se
Postat av: emma

hehe oj vad mkt mat hon redan äter. fats ja vill ju fortsätta med amning , så b får bara en liten smakportion mat vid lun ch och sen en gröt portion till kvällsmat med fruktpure till samt bröst.:)



jo, men ja vile ha en cool hoppgunga, men de fick bli sådan som står istället. Tobbe kände sig inte säker med sån man hänger.

2010-05-10 @ 20:48:14
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

myyys bilder!

2010-05-10 @ 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0