Tävlings dax igen :)

Har hittat lite trevliga tävlingar som jag tänker delta i, var med ni också :)




"Jag är med och tävlar hos Carolina om ett presentkort värt 300 kr hos MyKidoo! Var med och tävla du också!"

___________________________________________________________________

Tävling hos Tant Ulrika: :)



"Jag vill vinna ett presentkort + fraktfritt från Helhjärtat - butiken med saker att älska hos Tant Ulrika"

____________________________________________________________


Jag är med och tävlar om en personlig Namnmössa från MadebyCarran hos Crazyangel. Tävla du med!

_____________________________________________________________






"Jag tävlar om ett presnetkort från Liten Correlin i Therese blogg.
Var med här du också"

Kommentarer
Postat av: Crazyangel

Ärtan var ju lite roligt :P Men m andranamn skulle det väll funk? Egentligen lixom :P

2009-09-05 @ 19:27:41
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel

Ja just ja, det ska funka så oxå.. :/

2009-09-05 @ 20:33:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0