Sena inlägg



Som ni märker så blir det många väldigt sena inlägg numera. På något konstigt sätt så får vi dagarna att gå i en väldans fart fastän vi knappt gör någonting. Jag och lilla Mait mer eller mindre bor i soffan, om vi inte promenerar med Vilde då vill säga. Idag har jag varit ovanligt pigg, Mait sov hela 5,5 timmar sammanhängande natten som var, helt otroligt! Var nästintill utvilad när jag vaknade VI har tagit för vana att morgon amningen sker i sängen för att sedan somna om och dra oss till tio, ibland elva. Helt jätte mysigt att vakna upp med en bebis bredvid sig, doftar ljuvligt!

Vi har, peppar peppar, börjat få ordning på lite rutiner här hemma, visst vi har vänt på dygnet ganska rejält, lilla Mait föredrar att sova på förmiddagarna och vara vaken vid den här tiden på dygnet. men vad gör det, vi är ju bara hemma =) I slutet av veckan ska jag och lilla fröken dock försöka ta oss iväg på en lunch med några andra preggosar och nyfödingar, hoppas vi har en bra dag så jag vågar mig iväg.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

vilken jättefin blogg du har=) och vad otroligt söt lilla Mait är=)

har en liten fråga, vad menas med preggosar/preggo osv..? Hoppas på svar, då jag verkligen undrar eftersom detta ordet finns med ett antal gånger.. mvh/mia, en trogen läsare

2010-01-13 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0