Kväller



Jag är så trött så att jag snart tittar i kors. Det blev bättre på jobbet än vad jag först trott. Jag var inte alls pepp men goa Johanna livade upp stämningen =) Ska strax krypa ner mellan lakanen men först måste jag visa hur fin Mait blev i den stickade overallen jag fyndade på loppis innan jul. Jag gillar den skarpt och den kommer vara perfekt på varma vårdagar. I veckan får hon ha den för att det är St. Patriks day på onsdag =)



Vantarna är bara liiite för stora, eller om jag ska använda köttögat så är de nog tillräckligt stora för en treåring =) Så vad tycker ni om min sjuttiotals bebis, visst är hon fin? Det finns inte många andra som har en sån här overall i alla fall. Det roligaste är ändå att det kom fram en dam tidigare idag och berättade att hon stickat en likadan fast orange till sin dotter när hon föddes -77 och i helgen berättade Mona att hennes dotter Angelica hade en likadan fast brun så allt kommer igen =) Till denna skulle jag vilja hitta ett par röda converse åt Mait. Ska klicka runt lite på nätet efter ett par, men det får bli imorgon för nu SKA jag sova.

Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen =)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Tella

skitsöt overall :-) vilken härlig färg!

2010-03-16 @ 07:09:16
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Men gud så söt overall!

2010-03-16 @ 09:32:57
URL: http://busungarna.wordpress.com
Postat av: krillan

så fin! härlig färg också :)

2010-03-16 @ 10:35:27
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0