Trötta torsdag



Det är vad det kommer bjudas på imorgon om inte jag tar mig i säng i tid ikväll. Mait har de sista veckorna tyckt att det är dags för föräldrarna att kliva upp kring sex på morgonen. Varken jag eller Magnus håller med ,men vi får ge vika och det händer allt oftare att våra dagar börjar då. Men vi ska inte klaga, vi har världens mest lätthanterliga bebis i övrigt så att dagen börjar tre timmar tidigare än vi är vana vid är inte så farligt. Jag hinner då med mycket mer på dagarna än tidigare =)

Med detta i åtanke tänker jag säga god natt och lägga mig med förhoppningen om att Maitan inte vill äta på hela natten, det funkade natten som var så varför inte inatt igen? =) Ska inte ge mig in i nätshoppingdjungeln ikväll, så om en halvtimme sover jag. Dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0