Två STORA händelser


Idag har det hänt TVÅ stora saker. Båda handlar ( så klart) om Maitan. I eftermiddags när hon var nyäten och satt på pappans mage började hon sträcka sig efter sina små ormstrumpsbeklädda fötter, efter några försök grabbade den lilla näven tag i foten och lyckan var total!



Sen här ikväll efter en två timmars tur i vagnen, sovande som den spädgris hon är, kom vi hem och Mait väcktes abrupt av pappan som meddelade att det var dags för dagens smörj, insmörjning alltså. Sur och grinig  Mait fick jag så av kläderna medans pappan skalade potatis till middagen. Jag började smörja in, hon käkade och jag smorde in andra omgången salva. När jag sedan skulle smörja ryggen lägger jag som vanligt henne på mage och vad händer?  Tadda!

Detta magiska
, som i och för sig hänt några gånger tidigare, hände ikväll SEX gånger på raken. Tycker ju om att skryta om ongan så nu har jag fyllt dagskvoten. Bortbytingen mistluren försvann i samma veva som jag bjöd ut henne billigt på facebook. Det var till och med ett två för en erbjudande, ta mistluren nu eller hämta senare, men då ingår även en galning ( jag). Var som tur var ingen som nappade =)


Kommentarer
Postat av: unique

Du har verkligen en A-bebis (om man nu ska kalla de det). Hon är sören tidig med allt. Lilla Wildingen ligger nog i lä. Får se. Har ju en vecka på oss hehehe



2010-03-23 @ 21:23:12
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Ros-Marie

Jag får tårar i ögonen!

Kram mormor

2010-03-24 @ 07:23:15
Postat av: Ajdins mamma

Åhh vilken söt bäbiis ni har :)

2010-03-24 @ 13:18:55
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0