Hudiksvall

Ja då har vi "landat" i pappas lägenhet. Efter en ganska jobbig resa med ryggont, illamående och en överhettad buss är vi så till slut framme och glor på kingpin, kanske en av jordens roligaste filmer, N Ä R jag är på humör ska tilläggas :)
Efter en sen middag som var tänkt att bestå av pizza för ovanlighetens skull, men pixxerian var stängd :( Ska jag nu gå i säng och verkligen njuta av boken jag fick av mamma när jag fyllde år. Hon trodde den skulle vara bra, handlade tydligen om relationer.. Ur vulkanens mun heter den om jag inte minns fel.

Imorgon blir det tidig promenad till ica för att inhandla de nödvändigaste sakerna till pappas kyl ( de har seglat och varit i stugan hela sommaren) och sen ska vi till Jessica och bara hänga, så nice :) Mange kommer få många tillfällen att öva på sina pappasidor, kanoners :) Inte för att jag tvivlar på pappan inom honom, men det är nog bra för älsklingens självförtroende när det kommer till barn .

NÄ nu ska jag läsa min bok, natti.

Kommentarer
Postat av: Nina

haha glömmer gör man nog inte. snarare förtränger Skratt



hoppas du får det super fint på åland då :D

2009-07-28 @ 10:15:57
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: KRILLAN

njuuuut av din semester. Lät som en intressant bok. Massa kramar från mig

2009-07-28 @ 11:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0