Idag är ingen vanlig dag...

.. för det är Liws födelsedag, hurra hurra hurra!

Det lät inte riktigt så när Mange kom in och sjöng imorse, men vad spelar det för roll. Frukost på sängen kring sjusnåret är aldrig fel :) Fick till och med två paket. Ett från mamma som hon skickat från Åland, innehållande en pocketbok och löfte om kalas när vi kommer dit om två veckor. Sen ett paket från Ärtan med ett 4 GB minneskort till kameran. Blir perfekt så här precis innan semestern :)
Bästa presenten var nog ändå att Mange tänker betala två par gravbyxor åt mig som jag vann på tradera häromdagen. Äntligen kommer jag ha jeans igen :)

I eftermiddag ska vi cykla ner på stan, köpa lite prylar som behövs här hemma och sedan gå och sätta oss på en uteservering, om vädret tillåter vill säga, och käka lite god mat. Mange du är bäst!

Hur gammal jag blir? 27, lika ung som aldrig förr ;)


Kommentarer
Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Tack så mycket! :)

Kram

2009-07-16 @ 12:03:00
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Malin

GRATTIS!!!

2009-07-16 @ 12:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0